مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه به خوبی فیورنتینا را خنثی کرد، رسیدن به اینتر خارق العاده خواهد بود

یووه به خوبی فیورنتینا را خنثی کرد، رسیدن به اینتر خارق العاده خواهد بود

دیدار امشب دو تیم یوونتوس و فیورنتینا با نتیجه ی 3-1 برای حریف تورینی به پایان رسید. بیانکونری با برد امشب، ششمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد و به رتبه ی چهارم جدول صعود کرد. 

 

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس پس از این دیدار در مصاحبه با اسکای اسپرت گفت:

 

" تنها می توانم بگویم که یوونتوس در حال حاضر فرم خیلی خوبی قرار دارد، ما تا قبل از کریسمس دو بازی دیگر در سری آ و کوپا ایتالیا پیش رو داریم."

 

" همان گونه که تا به حال در پشت سر حریفان خود قرار داشتیم، مهم ترین مسأله نزدیک تر شدن به صدر جدول حتی قبل از تعطیلات کریسمس است."

 

یووه در هفته ی دهم سری آ، 11 امتیاز از رم عقب بود، اما با کسب شش برد متوالی حالا با یک امتیاز بالاتر از جالوروسی در مکان چهارم جدول قرار گرفته است:

 

" در حال حاضر تیم بازی نسبتاً خوبی ارائه می دهد، با این حال باید از لحاظ تاکتیکی بهبود پیدا کنیم و اشتباهات کم تری مرتکب شویم."

 

" باید گفت که نزدیک تر شدن به حریفان در صدر جدول که شش برد متوالی به دست آمد آسان نبود، چرا که به دست آوردن شش برد متوالی در سری آ کار ساده ای نیست."

 

" من پیش از شروع فصل اینتر را به عنوان یکی از مدعیان کسب اسکودتو در نظر گرفته بودم، به خاطر اینکه آن ها سرمایه ی سنگینی در نقل و انتقالات هزینه کردند و مربی باتجربه ای در اختیار دارند. آن ها با چهار امتیاز بالاتر از تیم دوم در صدر جدول هستند و به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی باقی مانده اند."

 

" یووه باید به دنبال پیشرفت خود باشد و به تیم های دیگر توجهی نداشته باشد. هنوز امتیازات زیادی باقی مانده که باید به دست آوریم و باید آهسته و با دقت آن را انجام دهیم. ما اول باید به میلان می رسیدیم که آن را انجام دادیم، بعد نوبت رم رسید و حالا باید دید می توانیم ناپولی و فیورنتینا را نیز از پیش رو برداریم."

 

" اگرچه جلو افتادن از اینتر کار خارق العاده ای خواهد بود."

 

فیورنتینا در شش بازی اخیر خود شکست نخورده بود اما در ورزشگاه یوونتوس بازی را به بیانکونری واگذار کرد:

 

" نیکولا کالینیچ در نیمه اول حملات زیادی به سمت دروازه ما تدارک دید، اما ما خوب عمل کردیم و مانع از انجام حرکات او شدیم، فیورنتینا به جز ضربه ی پنالتی شوتی به سمت دروازه ما نداشت."

 

" از طرف دیگر، یووه چندین موقعیت داشت که تنها سه تای آن ها به گل تبدیل شد. ما با برنامه ریزی برای از کار انداختن قدرت تیمی فیورنتینا که بخش عمده ی آن ناشی از خلاقیت بورخا والرو و جوزپ ایلیچیچ است پا به میدان گذاشته بودیم."

 

" اما با ادامه ی بازی فیورنتینا خسته تر شد و ما بهتر ظاهر شدیم، بنابراین توانستیم در زمان های پایانی بازی از این مزیت استفاده کنیم."

 

" پائولو دیبالا بازیکن مهمی است و او به یک بازیکن خارق العاده تبدیل خواهد شد. او از جنبه های تاکتیکی و روانی پیشرفت زیادی کرده است، به خاطر اینکه بازی در دو تیم پالرمو و یوونتوس تفاوت زیادی با یکدیگر دارند."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: